Craciun 2012

Craciunul 2012 a fost mult mai bogat dpdv culinar fata de cel de anul trecut. Am facut in principal mancare romaneasca, dar si traditionala varza de bruxel englezeasca si "friptura" de halloumi.

La aperitiv am avut platou de branzeturi vegetariene: stilton, feta, brie, cedar mild si cedar afumat.

Salata de vinete cu manioneza si salata de ciuperci cu maioneza.

Masline verzi si negre, perfecte langa branzeturi.

Salata a la russe si rosii.

Varza a la Cluj cu soia si smantana. Am luat varza murata gata taiata, asa ca nu am putut sa fac sarmale.

Varza de bruxel la cuptor, piure din cartofi si sweet potato alaturi de halloumi la gratar.

Eclere, nu sunt traditionale, dar au fost delicioase. Crema de vanilie arata putin mai ciudat fiind facuta cu faina integrala, dar la fel de gustoasa.

Am pregatit biscuiti in forma de brad si om de zapada, deliciosi, dar nu le-am facut poze. Nu a lipsit cozonacul traditional, dar nici pe el nu l-am pozat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu