Paste 2014

Anul acesta nu am gatit f mult, toata pregatirea a durat 5 ore, cu tot cu asteptare.

Acestea sunt cumparate, singurele produse gata cumparate. O sa incerc sa fac si acasa, dar acum nu am avut timp. 

Am pregatit si oua colorate si fursecuri.



Drob vegetarian, din soia cu ceapa verde si multe oua. In fundal se vede anghinare in ulei.

Tot ca aperitive am facut pasta de masline negre cu usturoi, pasta de masline verzi, pasta de sundried tomatoes si pasta de avocado. Toate facute la blender. Pasta de avocado e foarte simpla, din avocado cu putina lamaie si ulei de masline.

Am facut si paine din faina alba cu malai.

Briose cu cacao, decorate cu icing de branza si oua de ciocolata.

Mamaliga cu varza a la Cluj nu e traditionala de Paste, dar a fost o cerere din partea sotului.

Supa-crema de ciuperci, facuta cu ciuperci proaspete, ceapa si 2-3 linguri de legume congelate. A fost delicioasa

Cozonacul traditional, dar cum nu am gasit rahat, am pus bucatele de papaia confiata. Nici nu s-a simtit diferenta. In poza sunt felii din cozonacul mai mic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu